maandag 22 april 2013

Hallo!

Hier is nog een kaartje (A5) dat ik vorige week heb gemaakt voor een collega die 40 jaar is geworden.


Sorry dat de foto op z'n kant ligt, maar ik krijg hem niet gedraaid. Ik moet nog van alles leren... Als iemand weet hoe ik dat wel voor elkaar krijg, dan hoor ik dat graag.

Het cijfer 40 is een afdruk van echte bloemen, welke ik tussen twee correspondentiekaartjes en de 'no more shims embossing mat' door de big shot heb gedraaid. Zo heb ik een afdruk gekregen van de bloemen. Deze heb ik uitgeknipt en verder natuurlijk weer de 'Te gekke krijtjes' gebruikt om een mooie achtergrond te krijgen. Nog wat stempelen en de helft van mijn achtergrond door de big shot gedraaid met de stippen embossingfolder. Alles afgewerkt met een paar strass-steentjes en een lint met strik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten